اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 240
کل نظرات : 212

بازديد امروز : 373 نفر
بارديد ديروز : 102 نفر
بازديد هفته : 698 نفر
بازديد ماه : 561 نفر
بازديد سال : 12,576 نفر
بازديد کلي : 655,054 نفر

افراد آنلاين : 5
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازديد
کاردستی های جالب بازديد : 1789
نظرسنجي
پیشرفت سایت چطور بوده؟
بهترین برند تلفن همراه؟
رده ی سنی شما چند است؟
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
تبلیغات

پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ
بالا

لا

آخرين ارسال هاي انجمن

«ذن فون مکس» از ایسوس با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به زودی عرضه خواهد شد [تماشا کنید]

در سال جاری ایسوس موبایل های هوشمند بسیاری را با استفاده از کد ZenFone رونمایی کرد؛ گونه های مختلف آنها به حدی بالا رفته که گاهی نمی توان به یاد آورد این سازنده چند تلفن همراه پرچمدار یا میان رده را با این کد معرفی نموده و به بازار عرضه کرده است.

در هر حال، جدیدترین عضو این خانواده، تلفن هوشمندی میان رده است به نام ZenFone Max که مدتی پیش معرفی گشته و قرار بود دو ماه پیش به بازار عرضه گردد. حال ایسوس یک آگهی تبلیغاتی جدید از ZenFone Max منتشر نموده و تصمیم دارد به زودی این تلفن هوشمند را به بازار عرضه نماید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 

تلفن هوشمند ZenFone Max از ایسوس دارای یک باتری ۵ هزار میلی آمپریست و در واقع همین موضوع یکی از نقاط قوت آن محسوب می گردد. خود ایسوس خبر می دهد که کاربر می تواند تا ۳۷ ساعت با این اسمارت فون به مکالمه پرداخته و یا تا ۲۲ ساعت به تماشای ویدیو بنشیند.

این در حالیست که مرور وب با استفاده از شبکه وای-فای به ۳۲ ساعت رسیده و برای ۳۸ روز هم می توان تلفن همراه یاد شده را به حال خود رها کرد بدون اینکه خاموش شود. از سوی دیگر ZenFone Max قادر به ایفای نقش یک «پاور بانک» نیز هست.

این میان رده از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۴۱۰ استفاده می کند و در حال حاضر از نسخه لالی پاپ اندروید در آن بهره گرفته شده اما می توان انتظار داشت که شرکت تایوانی آن را بالاخره به مارشملو نیز بروز رسانی نماید.

سایر ویژگی های این اسمارت فون شامل پشتیبانی از نسل چهارم شبکه های مخابراتی یا LTE، نمایشگر ۵.۵ اینچ با رزولوشن HD، دوربین جلوی ۵ و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش می شوند.

این تلفن همراه، همان گونه که گفتیم از یک باتری ۵ هزار میلی آمپری بهره می برد و نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد، اما وزن آن از ۲۰۲ گرم تجاوز نکرده که با توجه به مشخصات یاد شده رقمی کاملا قابل قبول است. ایسوس هنوز قیمت این تلفن هوشمند را نیز بیان نکرده اما در هر صورت می توان انتظار داشت که در روزهای آینده بتوان شاهد اعلام این اطلاعات و همچنین عرضه انبوه دستگاه مورد بحث بود.

 
درباره :
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : موبایل «ذن فون مکس» از ایسوس با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به زودی عرضه خواهد شد , باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری , ذن فون مکس , موبایل ,
بازديد : 239
[ شنبه 07 فروردین 1395 ] [ 9:44 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

متخصص تغذیه

اگر عاشق نوشابه یا هر ماده‌غذایی ناسالم و پرکالری دیگر مثل چیپس هستید، ذخیره‌های خودتان را در جایی دور از دسترس مثل زیرزمین یا انباری خانه پنهان کنید...


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : متخصصین تغذیه هالیوودی ها چه می گویند؟ , هالیوودی ها , متخصصین تغذیه , تغذیه ,
بازديد : 168
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:53 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]
در شمال هند در برخی روستاها همچون دهردون، خانواده های چند شوهری مرسوم است که فرزندان پسر در خانواده با ازدواج اولین برادر، به وی پیوسته و زندگی شان را با وی ادامه می دهند! گفته می شود پسران خانواده از این رو دست به این کار می زنند تا میراث پدریشان کمتر بین وراث تقسیم شده و شریک کمتری پیدا کند! آن زن جوانی که در تصویر زیر می‌بینید خم رجا نام دارد و عروس پنج برادر است.
رجای ۲۱ اولین بار با یک برادر هم خانه شد و پس از آن چهار برادر د‌یگر شوهر قانونی اش شده‌اند . در نتیجه طفلی به دنیا آمد و او را جی نام گذاشتند
اکنون رجا نمی‌داند ,که این فرزند از کدامی از برادران است. رجا در ابتدا گویا شرم میداشته‌ است ولی تدریجاً به پنج شوهری عادت کرده ,امروز خود را خوشبخت می‌شمارد!
نکته جالب در این است که همه زنان در این روستا میزبان پنج همسر نیستند، تنها رجا این طور است چراکه زنا دیگر نهایتاً سه همسر دارند.
 

رجا اولبار به همسری گدو ویرمه ۲۱ – ساله درآمد وبعد بیج ۳۲ – ‌ساله ,سان‌تر به سانتی رمه ۲۸ – ‌ساله ,پس به گاپل ۲۶ – ‌ساله و نهایت به دنیش ۱۸ – ‌ساله …
همچنین رجا خم نمی‌داند ,که پسر یک و نیم ساله‌اش جیjey از کدام همسرش است ,لاکن او همه پنج شوهرش را دوست میداشته‌است و همسرانش نیز به او مهر دارند, زیرا هر یک پنج برادر برابر اظهار دارند ,که شاید پسر از او باشد!
شاید این روستا را باید مکان حرام‌زاده‌ها بنامیم و شکر می‌کنیم که دین مان اسلام است و ما را از این گمراهی رهانیده‌ است

 

درباره : عکس , عکس روز ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : زنی که با 5 شوهرش زندگی می کند! + عکس , عکس , زندگی , زن و شوهر ,
بازديد : 192
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:51 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

شکی نیست که پیری روندی اجتناب ناپذیر است، اما با رعایت نکاتی می توان از سن واقعی خود احساس رضایت بیشتری داشت و حتی احساس جوانی کرد.

در این مطلب، متخصصان به شما یاد می دهند که چگونه احساس شادابی بیشتری داشته باشید و عادت هایی را که باعث می شود ظاهر شما پیرتر شود، کنار بگذارید.

 


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : 11 عادت پیرکننده , پیری ,
بازديد : 209
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:49 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

زن ها و مردها در روابط زناشویی خود باید به شدت به این دو مهم پای بند باشند :

مردها از زنان غرغرو متنفرند. بعضی از زن ها زبانشان چون نیش عقرب مایه تخریب مرد است. زنان از مردهای داد و فریاد زن، فحاش و منت گذار متنفرند. اگر این صفت ها در روابط همسری پیدا شود، روابط عاشقانه تبدیل به روابط دشمنانه می گردد. آنان همدیگر را درک نمی کنند و زندگی به سردی گرایش پیدا می کند.


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : توجه زنان و مردان در روابط زناشویی , زنان و مردان , روابط زناشویی , زنان و مردان در روابط زناشویی ,
بازديد : 96
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:48 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

http://images.vcpost.com/data/images/full/39781/gta-v.jpg?w=590


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : کد های تقلب بازی GTA V , کد تقلب بازی GTA V , کد تقلب GTA V , GTA V , بازی GTA V ,
بازديد : 170
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:46 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:42 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:39 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

مقدمه

رشد روز افزون تآثیر گذارکامپیوتر در حیات اجتماعی از منازل آغاز وبه تمام مراکز فعالیت های فردی و اجتماعی انسان ختم میشود.ظهور اینترنت و نقش انکار ناپذیرآن در افزایش دانش انسانی موجب گسترش هرچه بیشتر کاربردهای کامپیوترشده است. طراحان و مدیران ارشد جوامع جهت برنامه ریزی های استراتژیک،محتاج استفاده از کامپیوتر در چارچوب یک سیستم مدیریت فعال و زنده می باشد.ارزش اقتصادی اطلاعات که به کمک کامپیوتر دسترسی به آن تسریع میشود.ارزش های اقتصادی ویژه ای به کامپیوتر بخشیده است.


ادامه مطلب
درباره :
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : تاریخچه ی پیدایش کامپیوتر , پیدایش کامپیوتر , کامپیوتر , تاریخچه ,
بازديد : 190
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:35 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

به نام فرشتگان پاک و زیبا

در روزها ، در دنیایی از دنیاها ، دو سرزمین وجود داشت. دو سرزمین کاملا جدا از هم در یک سرزمین نمایندگان خداوند یعنی فرشتگان زندگی می کردند و در سرزمین دیگر موجودات وحشتناکی به نام شیاطین وجود داشت.
شیاطین سنگی داشتند ، سنگی که نماد قدرتشان بود اما چندین سال پیش آن سنگ را به علت شکست خوردن با فرشتگان از دست دادند و به سرزمین خود بردند، فرشتگان هم نماد قدرتی داشتند چیزی مثل یک کتاب، فرمان روای شیاطین که ابلیس نام داشت بسیار پیر شده بود و توان مبارزه و جنگ دوباره با فرشتگان را نداشت فرمانروای فرشتگان هم میکائیل نام داشت.
تنها راه رفت و آمد میان این دو سرزمین اکسیری بود که با خوردن این اکسیر از سرزمینی به سرزمین دیگری می رفتن اما این اکسیر تنها در دست دو فرمانروا یعنی میکائیل و ابلیس بود.
« روزی پسر ابلیس به سوی او رفت و گفت: پدرم حال زمان آن رسیده که ما برویم و انتقام چندین سالمان را بگیریم و از همه مهم تر نماد قدرتمان را پس بگیریم. او با مخالفت شدید پدرش روبرو شد و ابلیس گفت : با این کار تنها به خودمان آسیب میرسانیم، پسر ابلیس در حالی که بسیار خشمگین شده از اتاق خارج شد و تصمیم گرفت شبانه به اتاق پدرش برود و آن اکسیر را بردارد.


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های داستان های تخیلی , نوشته های داستان های کوتاه , نوشته های دانستنی ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : فرشته , شیطان , بهشت , جهنم , ((بهشت وجهنم)) , بهشت و جهنم , فرشته و شیطان , اکسیر , اکسیر جابجایی , علی , وصلت فرشته و شیطان , میکائیل , ابلیس ,
بازديد : 196
[ یکشنبه 09 اسفند 1394 ] [ 9:07 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

برترین ها: همه کودکان به مبانی ابتدائی زندگی یعنی غذا، گرما، پناهگاه و پوشاک نیاز دارند. ولی چیزهای دیگری همچون عشق و احساس امنیت نیز در همین سطح اهمیت قرار دارند. با تأمین نیازهای زیر می توان کودکانی قوی، برومند و با اعتماد به نفس پرورش داد. 
 

10 چیزی که کودکان بیش از همه به آنها نیاز دارند

ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های داستان های علمی , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : آموزش , نیاز کودکان , کودکان ,
بازديد : 186
[ سه شنبه 19 اسفند 1393 ] [ 0:06 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

کسی را دارم که انقدر برایم کسی هست که نگاهم دنبال کسی نیست...

و این را هزار بار فریاد میزنم که دیگر کسی به چشمم نمی آید...

و هیچ نگاهی دلم را نمیلرزاند...

همه بدانند انسان سهل است...

وجودش را به دنیا نمیدهم...

درباره : نوشته ها , نوشته ی عاشقانه , دلنوشته ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 2 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 235
[ دوشنبه 18 اسفند 1393 ] [ 23:33 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

 این هم بعد از مدتها آهنگ جدید و فوق العاده از سعید کرمانی آهنگ تنهام بزار مژده به طرفداران سعید کرمانی سعید مجاز شد!

 

سعید کرمانی آهنگ تنهام بزار

سلام دوستای گلم

میدونم که این وب یه چند وقتی هستی نتونسته آپ کنه ولی بهتون قول میدم دوباره به زودی با قدرت شروع به کار میکنه  اینم هدیه و مژدگانی من به شما به دلیل مجاز شدن سعید کرمانی .به امید روزهای بهتر


ادامه مطلب
درباره :
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 2

برچسب ها : دانلود آهنگ , دانلود آهنگ تنهام بزار , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ سعید کرمانی , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ جدید تنهام بزار سعید کرمانی , سعید کرمانی , آهنگ تنهام بذار از سعید کرمانی , دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید کرمانی به نام تنهام بزار , دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید کرمانی به نام تنهام بزار. , دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام تنهام بزار ,
بازديد : 500
[ دوشنبه 05 خرداد 1393 ] [ 11:39 ] [ amir7f ]

دانلود Trillian v5.4 Build 15 - نرم افزار چت همزمان با چند اکانت مختلف


ادامه مطلب
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 2

بازديد : 349
[ چهارشنبه 18 دی 1392 ] [ 14:00 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]
دانلود WeChat - نرم افزار موبایل چت نوشتاری، صوتی و تصویری
     
 

ادامه مطلب
درباره :
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 2

بازديد : 295
[ چهارشنبه 18 دی 1392 ] [ 13:46 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]
آخرين مطالب ارسالي
*** {{{ خوش آمدید }}} *** تاريخ : پنجشنبه 25 خرداد 1391
گذری از جنس باد تاريخ : یکشنبه 03 شهریور 1398
sabab تاريخ : یکشنبه 14 مرداد 1397
ما در کجای جهان قرارداریم؟؟؟ تاريخ : سه شنبه 31 فروردین 1395
آثار دیر ازدواج کردن تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
(( تاکسی )) تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
حقایق شگفت‌انگیز درباره کلاغ تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
ستاره یا سیاره؟ تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
برتری اسلام بر سایر ادیان تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
گیاهان آب شور تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
بلوغ و نوجواني تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
کتاب داستان های دل انگیز تاريخ : یکشنبه 08 فروردین 1395
کتاب شبکه تاریک وب تاريخ : یکشنبه 08 فروردین 1395
امضای دیجیتال چیست؟ تاريخ : شنبه 07 فروردین 1395
زنی که با 5 شوهرش زندگی می کند! + عکس تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
11 عادت پیرکننده تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
توجه زنان و مردان در روابط زناشویی تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
کد های تقلب بازی GTA V تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
تاریخچه ی پیدایش کامپیوتر تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
وصلت فرشته و شیطان تاريخ : یکشنبه 09 اسفند 1394
آن چیز که همه کودکان واقعا نیاز دارند تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393
عشق من تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1393
نقشه شهر مقدس مشهد تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392
آموزش ساخت گوگل ریدر تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
صفحه دانلود برنامه های چت و گفتگو تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
معرفی نرم افزار بامبوس تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
معرفی نیم باز تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
آموزش برنامه بامبوس تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
آموزش نیمباز تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
{{ پست ویژه ی نیم باز }} تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
معرفی موبایل بانک ها تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
دنیای بچگی هم عالمی داره ها... تاريخ : سه شنبه 18 تیر 1392
پایین

ایین

صفحات وبلاگ
تعداد صفحات : 16
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
سلام. به این وبلاگ خوش آمدید. هر انتقاد یا پیشنهادی از سمت شما در این سایت ثبت میشود. دوستان اگر به مطلب خاصی علاقه مند هستند فقط کافیست آن را در قسمت نظرات به ما اطلاع دهند تا آن مطلب را گسترش دهیم.
جست و جو

رزتمپ