اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 240
کل نظرات : 212

بازديد امروز : 344 نفر
بارديد ديروز : 102 نفر
بازديد هفته : 669 نفر
بازديد ماه : 532 نفر
بازديد سال : 12,547 نفر
بازديد کلي : 655,025 نفر

افراد آنلاين : 5
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
مطالب پربازديد
کاردستی های جالب بازديد : 1789
نظرسنجي
پیشرفت سایت چطور بوده؟
بهترین برند تلفن همراه؟
رده ی سنی شما چند است؟
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
تبلیغات

پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ
بالا

لا

آخرين ارسال هاي انجمن

الان اگر بخواهیم بگیم که ما در کجای جهان قرارداریم , بازهم باید ادرس بدیم...مگه نه؟؟

کاری که در این تاپیک قراره انجام بشه.یعنی در مقیاس بزرگ ادرس بدیم البته ممکنه در تاپیک های دیگه به صورت پراکنده مطالبی گفته شده باشه ولی منسجم نبوده....     ابتدا جایگاه زمین در منظومه , همسایه های ما و بچه محل ها , نزدیکترین ستاره ها به ما

موقعیت ما در کهکشان , و کلا کروکی خود راه شیری و نمای کلی از قسمت های گوناگون راه شیری, همسایه های راه شیری و گروه محلی و........
گفتیم که ما تو منظومه ی شمسی در کهکشان راه شیری هستیم, اما در کجای کهکشان ؟ در مرکز؟  
در بازو ها ؟؟در کجا هستیم؟؟  اول اینکه ببینیم ابعاد خود راه شیری چه قدره؟


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های دانستنی , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : ما در کجای جهان قرارداریم؟؟؟ , کجای جهان , کهکشان راه شیری , راه شیری , کهشکشان ,
بازديد : 291
[ سه شنبه 31 فروردین 1395 ] [ 9:22 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

* ازدواج ديرهنگام چه آثار نامطلوبي را در جامعه مي‌گذارد؟

ازدواج، «دير هنگام» و «زود هنگام» مشکل‌آفرين خواهد بود. در حقيقت ازدواج بايد «به‌هنگام» باشد.

افرادي‌که ديرهنگام اقدام به ازدواج مي‌کنند، دچار مشکلات عديده‌اي مي‌شوند.

خداوند متعال مي‌فرمايد: «وَ مِن آياتِه أن خَلَقَ لَکُم مِن أنفُسِکُم أزواجاً لِتَسکُنوا إلَيها وَ جَعَلَ بَينکم مَوَدَّةً وَ رَحمَة» در اين آيه سه فايده؛ « لِتَسکُنوا إلَيها(آرامش)»، «مَوَدَّةً (دوستي)» و «رَحمَة (مهرباني)» براي ازدواج بيان مي‌کند.

اين سه عنصر به بُعد متافيزيکي (روان شناختي) انسان اشاره دارد. دين به ما مي‌گويد 80 درصد از انگيزه، فلسفه ازدواج، به تأمين نياز‌هاي رواني اختصاص دارد. 20درصد در تأمين نياز‌هاي جنسي خلاصه مي‌شود. اما متأسفانه در برخي مجامع شنيده مي‌شود که عامل اختلاف خانوادگي، مسائل جنسي مي‌باشد! اين نظر «فرويد» است. فرويد مي‌گويد؛ عامل سعادت فرد، خانواده و جمع، غريزه جنسي است! دين اسلام چنين نظري را قبول ندارد و آن‌را اشتباه مي‌داند. اسلام مي‌گويد؛‌بخش مهمي از ازدواج، تأمين نيازهاي روحي و رواني است. وقتي ازدواج به تأخير بيفتد، نخست؛ گسترش خلأ‌هاي عاطفي رخ مي‌دهد. وقتي خلأ‌ها، بروز کند، به دنبال آن مشکلاتي چون؛ افسردگي، نااميدي، ‌اضطراب، تشنجات، خشونت، پرخاشگري، را در پي خواهد داشت.

دومين اثر سوء در تأخير ازدواج، «توسعه بي‌عفتي‌ها» است. پسر يا دختري‌که ازدواج آن‌ها به تأخير افتاده‌است قدرت کنترل غرايز جنسي را نخواهد داشت و به ورطه بي‌عفتي خواهند افتاد که در نتيجه، بي‌عفتي چنين افرادي، دامن‌گير خانواده‌هاي آنان نيز خواهد شد. خانواده‌اي که زمينه ديرهنگامي ازدواج فرزند خود‌را به بهانه‌هاي مختلف همچون؛ «هنوز بچه‌است، فوق ليسانس خود‌را نگرفته و...» فراهم کند، درواقع به بي عفتي او کمک کرده‌است. يک وقت خواهند ديد فرزند، فوق ليسانس خود‌را گرفت، اما فاسد‌الاخلاق شد. يا در اين رابطه کارش به مراجع قضايي کشيده‌شد.


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های دانستنی , نوشته های آموزنده , نوشته های عارفانه , نوشته های زیبا ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : آثار دیر ازدواج کردن , ازدواج , ازدواج کردن , دیر ازدواج کردن ,
بازديد : 252
[ دوشنبه 30 فروردین 1395 ] [ 9:15 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

حقایق شگفت‌انگیز درباره کلاغ
ظاهر ترسناک کلاغ‌ها همیشه سرآغاز شکل‌گیری افسانه‌های زیادی بوده است. بسیاری از مردم کلاغ‌ها را شوم و سمبل مرگ می‌دانند. شاید حتی شنیدن صدای آنها نیز تاثیر مطلوبی بر شنونده باقی نگذارد، اما ناگفته‌های زیادی درباره آنها وجود دارد.

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های کلاغ‌ها این است که در هر زیستگاهی از مناطق سرد و یخ‌زده گرفته تا کوهستان‌ها، دشت‌ها، مزارع، علفزارها و حتی شهرها می‌توانند زندگی کنند. کلاغ‌ها انواع گوناگونی دارند: زاغ درختی، زاغ کوهی، زاغ خاوری، زاغ فندق شکن، جیجاق زمینی، زاغ حبشی، زاغ شمالی و ده نوع دیگر نشان‌دهنده بزرگی این گونه است.


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های دانستنی , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : حقایق شگفت‌انگیز درباره کلاغ , کلاغ , حقایق , حقایق شگفت‌انگیز , شگفت‌انگیز , حقایق کلاغ ,
بازديد : 167
[ دوشنبه 30 فروردین 1395 ] [ 9:13 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

تفاوت از زمين تا خورشيد!

احتمالاً شما هم با اين پرسش روبه رو شده ايد که فرق بين ستاره و سياره چيست؟ شايد ساده ترين و طبيعي ترين جواب اين باشد که اولي نقطه هايش بالاست و دومي پايين! اين جواب، البته ، به لحاظ «منطقي» درست است. اما مثل خيلي از اوقات جواب منطقي لزوماً جوابي نيست که ما مي خواهيم. در اين حالت است که عده اي به دنبال جواب علمي مي روند! چون علم هميشه مستقل از اينکه شما از چه جوابي خوشتان مي آيد ،جواب خودش را مي دهد و کاري هم ندارد که اين جواب تا چه حد شما را خشنود مي کند البته، برخي اعتقاد دارند که در چند صد سال اخير اين ويژگي علم هميشه باعث دردسرش شده است . ولي خوب،علم علم است و کاريش نمي توان کرد. اصولاً، علم اگر جز اين باشد ديگر علم نيست!


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های دانستنی , نوشته های آموزنده , نوشته های زیبا ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : ستاره یا سیاره؟ , ستاره یا سیاره , سیاره , ستاره ,
بازديد : 188
[ دوشنبه 30 فروردین 1395 ] [ 9:11 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

    عقاید

یك مسلمان با توجه به آموزه هاى دینی، حكم مى كند اسلام بر دیگرادیان برترى دارد، با این توضیح كه در نزدیک مسلمان،‌ایمان به تمامى پیامبران الهى پیشین جزء ضرورى دین است. « آمن الرسول بماانزل الیه من ربه والمؤمنون كل آمن بالله و ملائكته و كتبه و رسله... »1 ؛زیرا دین آن پیامبران نیز اسلام بوده است. خدا وند میفرماید: {ان الدین عند الله الاسلام} اماعده ای پس از آن پیامبران، برای رسیدن به اغراض ومنافع خودشان اقدام به تحریف فرامین اللهی می کردند و از آنچه که خدا توسط پیامبرانش نازل کرده بود غیر از مقدار بسیارکمی،بقیه دستخوش دگرگونی ونابودی قرار گرفته است وآنچه که اکنون به عنوان آیین یهودیت ومسیحیت معروف است ،آن چیزی نیست که خداوندبر پیامبرانش نازل کرد. در این خصوص قرآن مى فرماید: «و من یبتغ غیر الاسلام دیناًفلن یقبل منه و هو فى الاخرة من الخاسرین؛هر كه دینى جز اسلام اختیار كند،‌از اوپذیرفته نخواهد شد و او در آخرت از زیانكاران خواهد بود»


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های دانستنی , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : برتری اسلام بر سایر ادیان , برتری اسلام , سایر ادیان , اسلام ,
بازديد : 185
[ دوشنبه 30 فروردین 1395 ] [ 9:10 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

گیاه مویی

گیاه شویدی

گیاه اسپیلاریس

گیاه انگوری قارچی Caulerpa racemosa var turbinata

گیاه رونده چتری Caulerpa racemosa var exigua

گیاه راکموسا Caulerpa racemosa var lamourouxii


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های دانستنی , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : گیاهان آب شور , آب شور , گیاهان ,
بازديد : 272
[ دوشنبه 30 فروردین 1395 ] [ 9:08 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

واژه نوجوان و بلوغ به گروه سني 19-10 سال اطلاق مي گردد و در واقع نوجواني مرحله بلوغ جسماني، رواني، اجتماعي و گذراز مرحله كودكي به بزرگسالي است كه بلوغ جسماني زودتر از بلوغ رواني و اجتماعي رخ مي دهد و همزمان با شروع زندگي باروري، تواناييهاي ذهني و قابليت هاي شناختي و عاطفي آنها شكل مي گيرد.

رشد جسماني: رشد جسماني در مراحل اوليه بلوغ به ميزان بالايي مي رسد و شامل مرحله اي است كه از آن به عنوان جهش بلوغ نام برده مي شود.


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های داستان های علمی , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : بلوغ و نوجواني , بلوغ , نوجواني ,
بازديد : 203
[ دوشنبه 30 فروردین 1395 ] [ 8:58 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]
کتاب شبکه تاریک وب

 

توضیحات کتاب آشنایی با شبکه تاریک وب

دارک وب که در اصطلاح فارسی شبکه تاریک وب یا وب تاریک شناخته می شود به بخشی از دنیای وب گفته می شود که به صورت عمومی در اختیار همه کاربران وب قرار ندارد .

بخش عمده ای از فعالیت هایی که در این دنیای تاریک صورت می پذیرد قابل شناسایی نبوده و هیچ سازمان یا موتور جستجویی توانایی ردیابی این فعالیت ها را ندارد ، به همین دلیل از این بخش از وب بیشتر برای انجام کارهای غیر قانونی نظیر خرید و فروش مواد مخدر و سلاح های گرم استفاده می شود . دارک وب یکی از کاملترین مراجع اطلاعاتی محسوب می شود که البته این اطلاعات توسط افراد غیر قابل شناسایی نگه داری می شوند،تروریست ها و هکرها بخشی از این افراد را تشکیل می دهند .


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : کتاب شبکه تاریک وب , کتاب , شبکه تاریک وب , وب ,
بازديد : 131
[ یکشنبه 08 فروردین 1395 ] [ 9:19 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

 امضای دیجیتال چیست؟ شاید تاکنون نامه‌های الکترونیکی متعددی را دریافت داشته‌اید که دارای مجموعه‌ای از حروف و اعداد در انتهای آنان می‌باشند. در اولین نگاه ممکن است اینگونه تصور گردد که اطلاعات فوق بی فایده بوده و شاید هم نشان دهنده بروز یک خطا در سیستم باشد! در حقیقت ما شاهد استفاده از امضای دیجیتال در یک نامه الکترونیکی می‌باشیم. به منظور ایجاد یک امضای دیجیتال از یک الگوریتم ریاضی به منظور ترکیب اطلاعات در یک کلید با اطلاعات پیام، استفاده می‌شود. ماحصل عملیات، تولید یک رشته مشتمل بر مجموعه‌ای از حروف و اعداد است. یک امضای دیجیتال صرفاً به شما نخواهد گفت که «این شخص یک پیام را نوشته است» بلکه در بردارنده این مفهوم مهم است که: «این شخص این پیام را نوشته است». 

  کاغذ به عنوان حامل اطلاعات مهم جای خود را کم‌کم به دیگر راه‌های تبادل اطلاعات می‌دهد. در واقع کاغذ دارای معایبی از قبیل انتقال آهسته و پرهزینه اسناد می‌باشد. همچنین شیوه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات نیز به سرعت در حال تغییر است و به جای بایگانی انبوه دسته‌های کاغذ از روش‌های الکترونیکی استفاده می‌شود. فناوری‌های جدید انتقال اطلاعات، مانند EDI و پست الکترونیک و استفاده از سیستم‌های مدیریت اسناد کامپیوتری نگارش، ارسال و ذخیره اطلاعات را ساده‌تر، سریع‌تر و حتی ایمن‌تر ساخته است.

به خاطر ساختار غیر فیزیکی واسطه (وسیله حامل داده)، روش‌های سنتی علامت‌گذاری فیزیکی واسطه توسط مهر یا امضا (برای مقاصد تجاری و حقوقی) غیر قابل استفاده می‌باشند. هنگام کار با اسناد الکترونیکی، باید علامتی برای تشخیص اصل بودن و سندیت بخشیدن به محتوای آن، به اطلاعات اضافه شود.


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : امضای دیجیتال چیست؟ , امضای دیجیتال ,
بازديد : 182
[ شنبه 07 فروردین 1395 ] [ 9:45 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

متخصص تغذیه

اگر عاشق نوشابه یا هر ماده‌غذایی ناسالم و پرکالری دیگر مثل چیپس هستید، ذخیره‌های خودتان را در جایی دور از دسترس مثل زیرزمین یا انباری خانه پنهان کنید...


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : متخصصین تغذیه هالیوودی ها چه می گویند؟ , هالیوودی ها , متخصصین تغذیه , تغذیه ,
بازديد : 168
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:53 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

شکی نیست که پیری روندی اجتناب ناپذیر است، اما با رعایت نکاتی می توان از سن واقعی خود احساس رضایت بیشتری داشت و حتی احساس جوانی کرد.

در این مطلب، متخصصان به شما یاد می دهند که چگونه احساس شادابی بیشتری داشته باشید و عادت هایی را که باعث می شود ظاهر شما پیرتر شود، کنار بگذارید.

 


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : 11 عادت پیرکننده , پیری ,
بازديد : 209
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:49 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

زن ها و مردها در روابط زناشویی خود باید به شدت به این دو مهم پای بند باشند :

مردها از زنان غرغرو متنفرند. بعضی از زن ها زبانشان چون نیش عقرب مایه تخریب مرد است. زنان از مردهای داد و فریاد زن، فحاش و منت گذار متنفرند. اگر این صفت ها در روابط همسری پیدا شود، روابط عاشقانه تبدیل به روابط دشمنانه می گردد. آنان همدیگر را درک نمی کنند و زندگی به سردی گرایش پیدا می کند.


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : توجه زنان و مردان در روابط زناشویی , زنان و مردان , روابط زناشویی , زنان و مردان در روابط زناشویی ,
بازديد : 95
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:48 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

http://images.vcpost.com/data/images/full/39781/gta-v.jpg?w=590


ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : کد های تقلب بازی GTA V , کد تقلب بازی GTA V , کد تقلب GTA V , GTA V , بازی GTA V ,
بازديد : 170
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:46 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]
[ جمعه 06 فروردین 1395 ] [ 18:39 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

برترین ها: همه کودکان به مبانی ابتدائی زندگی یعنی غذا، گرما، پناهگاه و پوشاک نیاز دارند. ولی چیزهای دیگری همچون عشق و احساس امنیت نیز در همین سطح اهمیت قرار دارند. با تأمین نیازهای زیر می توان کودکانی قوی، برومند و با اعتماد به نفس پرورش داد. 
 

10 چیزی که کودکان بیش از همه به آنها نیاز دارند

ادامه مطلب
درباره : نوشته ها , نوشته های داستان های علمی , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

برچسب ها : آموزش , نیاز کودکان , کودکان ,
بازديد : 186
[ سه شنبه 19 اسفند 1393 ] [ 0:06 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

هر زن و مردی که تشکیل یک خانواده را می دهند باید بتوانند درباره همه چیز با هم صحبت کنند بدون آنکه ترسی داشته باشند. اما این آزادی مرزی هم دارد ؟!

بعضی از زوج ها در ملاقات های اول اونقدر مراقب و محتاط هستند که مبادا درباره همسر و یا نامزد سابقشان صحبت کنند که در تمام مدت ملاقات عصبی هستند.

رو راستی و راستگویی جز حیاتی هر رابطه ای است اما زوجها همواره می بایست مراقب آنچه كه به هم می گویند باشند و این مراقبت را هرگز قطع نكنند . كلمات می توانند آسیب برسانند و حرفهای نسنجیده می تواند نزدیكترین زوجها را از هم دور كند .

ما مدافع دروغ گفتن به هم نیستیم ولی بروز و افشای هر حقیقتی كه در سرتان جرقه می زند را هم توصیه نمی كنیم .

در اینجا به ذكر 5 حقیقت می پردازیم كه بهتر است برای همیشه نزد خود نگه داشته و آن را افشا نكنید،اگر كه می خواهید رابطه ای شكوفا و موفق داشته باشید .


ادامه مطلب
درباره : نوشته های دانستنی , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 5

بازديد : 457
[ چهارشنبه 01 شهریور 1391 ] [ 17:36 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]
غذا خوردن یکی از لذت‌های زندگی است، اما گاهی وقت‌ها بعد از خوردن غذا حالت‌هایی پیش می‌آید که چندان خوشایند نیست؛ حالت‌هایی مانند بادکردن شکم، احساس‌پری و فشار در روده‌ها، آروغ زدن و تجمع گاز در دستگاه گوارش و نفخ. اما علت ایجاد این مشکلات چیست و چطور می‌شود از آنها پیشگیری کرد.


نفخ شکم

دانستنی‌های نفخ را از زبان دکتر محمدرضا وفا بخوانید.

علت نفخ چیست؟

مهم‌ترین مشکلی که باعث نفخ می‌شود، نداشتن آنزیم‌های اختصاصی برای شکسته‌شدن ترکیب‌های خوراکی است که مصرف می‌کنیم. همچنین اگر هر عاملی در دستگاه گوارش باعث شود که این آنزیم‌ها نتوانند درست کارشان را انجام دهند، مواد خوراکی درست هضم نمی‌شوند و به صورت شکسته‌نشده به قسمت‌های میانی یا انتهایی دستگاه گوارش می‌روند.

باکتری‌هایی که در روده بزرگ وجود دارند، باقیمانده مواد خوراکی را تخمیر بی‌هوازی می‌کنند که نتیجه‌ی آن تولید مقدار زیادی گاز و ایجاد حالت نفخ است.


ادامه مطلب
درباره : نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 10

بازديد : 657
[ دوشنبه 16 آبان 1390 ] [ 12:13 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

گروه اینترنتی | www.RoozFun.com

آیا می دانید که می توانید از روی میوه انتخاب شده شخصیت آدم ها را بشناسید و بر اساس میوه های مورد نظر بگویید که شرایط روحی روانی اشخاص مختلف چگونه است؟ پس میوه دلخواه خود را انتخاب کنید و به رازهای شخصیتی خود و دوستانتان پی ببرید !


ادامه مطلب
درباره : نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 10

بازديد : 575
[ دوشنبه 16 آبان 1390 ] [ 12:05 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

۱- نگه داشتن پدال ترمز در هنگام عبور از دست اندازها 
2-بالا کشیدن ترمز دستی بدون نگه داشتن کلید آن

3-عدم تعویض به موقع روغن گیربکس

4-تعویض یکبار در میان فیلتر روغن
5-درجا گرم کردن ماشین به مدت طولانی

6-پایین آوردن شیشه به جای استفاده کردن از کولر دراتوبان 

7-خلاص نکردن دنده پشت چراغ قرمز و ترافیک

8-گرفتن ترمز و کلاچ به صورت همزمان برای نگه داشتن خودرو 

9-با سرعت پایین در لاین سرعت حرکت کردن و بالعکس

10-ریختن آب لوله کشی داخل رادیاتور

11- ریختن آب لوله کشی داخل منبع شیشه شور

12-سنگین کردن بیش از حد خودرو 

13-نصب باربند در مواقعی که به آن نیاز نداریم

15-استفاده از بنزین معمولی در خودروهای دارای مبدل کاتالیستی

16-دقت نکردن به سطح کیفی روغن موتور و تطبیق آن با سطح کیفی روغن توصیه شده توسط کارخانه 

17-استفاده از نور بالا در مه

18-خاموش نکردن خودرو پس از طی مسافت طولانی

19-تکیه پا به کلاچ

20-جلو آوردن بیش از حد صندلی 

21-گاز دادن قبل از خاموش کردن خودرو 

22-گاز دادن قبل از روشن کردن خودروی انژکتوری

23-پارک کردن خودرو خلاف جهت خیابان

24-خاموش شدن خودرو به دلیل نداشتن سوخت

توضیحات کامل در کل این مطلب


ادامه مطلب
درباره : نوشته های آموزنده , نوشته های بزرگان ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 180
[ سه شنبه 02 فروردین 1390 ] [ 6:28 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]

1.لبخند جذابتان می کند..

2. لبخند حال و هوایتان را تغییر می دهد..

3. لبخند مسری است..

4. لبخند زدن استرس را از بین می برد.

5. لبخند زدن سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند..

6. لبخند زدن فشارخونتان را پایین می آورد..

7. لبخند زدن اندورفین، سروتونین و مسکن های طبیعی بدن را آزاد می کند.

8. لبخند زدن چهره تان را جوانتر نشان می دهد..

9. لبخند زدن باعث می شود موفق به نظر برسید..

10. لبخند زدن کمک می کند مثبت اندیش باشید..


ادامه مطلب
درباره : نوشته های داستان های علمی , نوشته های دانستنی , نوشته های آموزنده ,
امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 265
[ پنجشنبه 21 بهمن 1389 ] [ 6:21 ] [ ♥ آرش همائی ♥ ]
آخرين مطالب ارسالي
*** {{{ خوش آمدید }}} *** تاريخ : پنجشنبه 25 خرداد 1391
گذری از جنس باد تاريخ : یکشنبه 03 شهریور 1398
sabab تاريخ : یکشنبه 14 مرداد 1397
ما در کجای جهان قرارداریم؟؟؟ تاريخ : سه شنبه 31 فروردین 1395
آثار دیر ازدواج کردن تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
(( تاکسی )) تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
حقایق شگفت‌انگیز درباره کلاغ تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
ستاره یا سیاره؟ تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
برتری اسلام بر سایر ادیان تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
گیاهان آب شور تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
بلوغ و نوجواني تاريخ : دوشنبه 30 فروردین 1395
کتاب داستان های دل انگیز تاريخ : یکشنبه 08 فروردین 1395
کتاب شبکه تاریک وب تاريخ : یکشنبه 08 فروردین 1395
امضای دیجیتال چیست؟ تاريخ : شنبه 07 فروردین 1395
زنی که با 5 شوهرش زندگی می کند! + عکس تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
11 عادت پیرکننده تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
توجه زنان و مردان در روابط زناشویی تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
کد های تقلب بازی GTA V تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
تاریخچه ی پیدایش کامپیوتر تاريخ : جمعه 06 فروردین 1395
وصلت فرشته و شیطان تاريخ : یکشنبه 09 اسفند 1394
آن چیز که همه کودکان واقعا نیاز دارند تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393
عشق من تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1393
نقشه شهر مقدس مشهد تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392
آموزش ساخت گوگل ریدر تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
صفحه دانلود برنامه های چت و گفتگو تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
معرفی نرم افزار بامبوس تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
معرفی نیم باز تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
آموزش برنامه بامبوس تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
آموزش نیمباز تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
{{ پست ویژه ی نیم باز }} تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
معرفی موبایل بانک ها تاريخ : دوشنبه 24 تیر 1392
دنیای بچگی هم عالمی داره ها... تاريخ : سه شنبه 18 تیر 1392
پایین

ایین

صفحات وبلاگ
تعداد صفحات : 2
.: Weblog Themes By roztemp :.

درباره وبلاگ
سلام. به این وبلاگ خوش آمدید. هر انتقاد یا پیشنهادی از سمت شما در این سایت ثبت میشود. دوستان اگر به مطلب خاصی علاقه مند هستند فقط کافیست آن را در قسمت نظرات به ما اطلاع دهند تا آن مطلب را گسترش دهیم.
جست و جو

رزتمپ